måndag 5 oktober 2009

Åsa Waldau i skruvat spektakel!

.
.
Citat Dagen:

När nya gratismagasinet "Mums" släpps är Knutbypastorn Åsa Waldau en av huvudpersonerna. Tillsammans med artiklar om HIV-dating och hippietransor får Åsa Waldau definiera kristen musik.
[...]
Magasinet hämtar inspiration från en Ding-ding värld - tidningen som skrev absurda och skruvade hittepå-artiklar. Men i dag är verkligheten tillräckligt skruvad för att slippa hitta på, menar chefredaktör Petter Wallenberg. Magasinet pratar därför med HIV-smittade som dejtar, skriver om sex under operaföreställningar och så intervjuas Åsa Waldau.

Klicka här för att läsa hela artikeln


*****

Kan hålla med, något mer skruvat än detta spektakel är det svårt att föreställa sig.

Lyssna gärna på Åsa Waldau när hon frambringar någon underlig trudelutt som mest består av ett förfärligt oljud.

Åsa Waldaus trudeluttande oljud finns på YouTube

Klicka här






Liten babymeerkat redan på span för klanen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om det är hemskt gjort av mig, men den där videon på youtube fick mig att skratta. Hon vill gärna stå i rampljuset. :D Skulle hon vara Kristi brud, så skulle jag inte klara av att dela himlen med henne i evighet. Då brinner jag hellre i h******t :D

Anonym sa...

"Om man är arg, bitter eller aggressiv så tror jag inte de känslorna kommer från Gud, säger Åsa Waldau i tidningen."

Och vad säger alla de som Åsa spänt sin svarta blick i genom åren?
Alla som i tukten drabbats av Åsa/Tirsa/Kristi Bruds vrede och utfrysning?

Mediaspektakel för att rädda sin förlorade image, säger jag...

Hälsningar
Fågelvännen

Sektinfo sa...

Tack anonym 22:53 och Fågelvännen för klockrena och avslöjande kommentarer!

Det är många i den lilla församlingen som fått känna på Åsas vettlösa raseri och vrede.

Åsa är som nattmalen och en del andra skandalbrudar, hon dras till ljuset och inser inte att hon kommer att bränna sig.
Ett högt pris för de yngre närstående att betala.

Anonym sa...

Att höra denna kraxande gamla kråka sjunga är som att höra kraxandet efter en fyllefest när fyllebasen är ostämd. Denna disharmoniska örontortyr hör bara hemma i soptunnan.