tisdag 29 april 2008

Länkar till Knutbytråden

Pastor Sula i Knutbytråden gör en sammanfattning av predikoåret 2003.

http://www.flashback.info/showpost.php?p=11008617&postcount=2961

Sedan forsätter han med att systematisera lärospån från en predikan som gjordes 9 februari-03

http://www.flashback.info/showpost.php?p=11011803&postcount=2969

http://www.flashback.info/showpost.php?p=11018533&postcount=2974

Knutbytråden diskuterar idag ofullständiga flyttbetyg för pastorer, underligt när en pastor som uppenbarligen inte är lämpad inget får skrivit i sitt flyttbetyg till en ny liten församling. Kan det finnas hållhakar på den eller de som skulle utfärda det. Är övertygad om att folket i tråden kommer att gå till botten med detta.


Med denna lilla Birmakatt önskar jag alla en trevlig Valborg och första Maj.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söta katter du har. Är det från Cirrus, Bam-Bam eller Alpha-kullarna?
Kram Johanna

Sektinfo sa...

Tack Johanna för ditt inlägg!

Förstår inte riktigt hur du menar?

Bam-Bam låter som Familjen Flinta, det andra har jag ingen aning om.
Cirrus är väl förresten en molntyp och Alpha-kurs någon religiös bibelundervisning?

Kram från Admin

PS. Johanna, är du intresserad av grafik? Har börjat återuppta en gammal hobby, använder programmen poser, Studio Max, Photoshop, Corel Draw. Hör gärna av dig igen, skriv här eller maila mig. DS.

Anonym sa...

Hej.
Katterna är ragdoll och namnen från olika kullar. Jag trodde du kände till dom när du skrev förut att katten var en ragdoll.

Jag kan inte så värst om grafik-grejer än.

Johanna

Sektinfo sa...

Hej igen Johanna!

Bloggar du också? Vill du ha hjälp med grafik så kan jag svara dig så gott jag kan men måste säga att jag är otroligt ringrostig.

Mvh
Admin